عمروان amrevan

عمروان amrevan

تهران نرفتی عمروان که رفتی!!
عمروان amrevan

عمروان amrevan

تهران نرفتی عمروان که رفتی!!

چرا عمروان

سلام به همولایتی های عزیز

شاید برای همه شما سوال باشد چرا به نام عمروان وبلاگ درست کردم

پاسخ خیلی روشن است.

من از اهالی روستای عمروان هستم و اونجا در همون کوچه های خاکی

در بی برقی ،دود فانوس و چراغ گرد سوز

زیر کرسی و لحاف شب

 دنبال گوسفند ها و خلامه ها

الیک چو و توپ بلغار

و..... بزرگ شده ام

من تمام کودکی و نوجوانیم را در عمروان گذرانده ام

و هنوز هم عمروانی هستم

احساس دین به روستایم و به مردم خوبش باعث شد وبلاگی به این نام طراحی کنم

امید که همه دوستان عمروانی با ارسال نظرات ،اخبار و مطالب خودشان من را در بهتر شدن وبلاگ یاری کنند

ممنون


نظرات 1 + ارسال نظر
هم ولایتی یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ

بابت سایتتون ممنون. لطفا از عمروان عکس هم تو سایت قرار بدید

سلام
مرسی که به وبلاگ سر زدید
سعی میکنم عکس بزارم
اگه شما عکس دارید بفرستید بزارم توی وبلاگ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد