عمروان amrevan

عمروان amrevan

تهران نرفتی عمروان که رفتی!!
عمروان amrevan

عمروان amrevan

تهران نرفتی عمروان که رفتی!!

تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر



نیم ساعت پیش ،خدا را دیدم قوز کرده با پالتوی مشکی بلند سرفه کنان در حیاط از کنار دو سرو سیاه گذشت و رو به ایوانی که من ایستاده بودم آمد ،آواز که خواند تازه فهمیدم ،پدرم را با او اشتباهی گرفته ام !حسین پناهی


پدر جان

تو به من آموختی که ساده زیستن زیبا است و من پنداشتم ساده نوشتن هم همچون ساده زیستن زیباست. این بهانه ای شد که بگویم بی نهایت دوستت دارم.

و صد افسوس که پدرانی در بین ما نیستند.روحشان شاد و قرین رحمت باد



                                                                                               با احترام -مدیر فعلی وبلاگ

برای عمروان

 خاک خشن و حاصلخیزت بوی بابا می دهد   

  و

  سکوت کوچه هایت                                                                                                      رنگ مادرانه دارد


از غربت که میآیم ،چهره ام گلگون می شود


                                            و     قلبم شاد

ماندنم، اما دوامی ندارد

حرکت

       واژه ای است فراموش شده

                                             اینجا


جوانتر ها

                   گوشی به دست

                                         آنطرف تر ها می پرند


و پیرانت در حسرت دیدار

                                               

                                       روز شماری میکنند


قبرستانت

                       اما

                                 چقدر وزین است عمروان


پر از قامت مردان با همت و فهیم

       پر از قامت زنان مهربان و زجر کشیده

                                       پر از خاطره و قصه

                                                 پر از رنج و درد


قبرستانت

                به وسعت تمام دلتنگی من است

                        به وسعت تمام خاطره های بچگی ام

                                                 به وسعت تمام روستا


حوصله ام که سر میرود، میروم

                                           اما

                                                    نرفته دلم برایت پر میزند


برای خاکت که بوی بابا میدهد

                           برای سکوت کوچه هایت که رنگ مادرانه دارد


چقدر دلم برایت تنگ می شود عمروان


برای خاکت،!!!!!                         برای سکوت کوچه هایت!!!!!

                                                     

                                               


                                                                                               مدیر فعلی وبلاگ