عمروان amrevan

عمروان amrevan

تهران نرفتی عمروان که رفتی!!
عمروان amrevan

عمروان amrevan

تهران نرفتی عمروان که رفتی!!

پاسخ به یک نظر

سلام به همه عمروانی های عزیز و محترم

آرزو میکنم عزاداری ها قبول باشه

یکی از دوستان و خوانندگان وبلاگ نظری داده که با وجودیکه به نظر نمیاد عمروانی باشه اما شاید این نوع انتقاد -خارج از ادبیات آن-در ذهن سایرین هم باشه  پاسخ آن را عرض میکنم

متن انتقاد به شرح ذیل می باشد:


{{{ <mothahharii@yahoo.com
  مجهول مثل سایتت
سلام
یکشنبه 19 آبان 1392 @ 01:20 ب.ظ
                               
 
خسته نباشی
اگه اطلاعات وهمکاری می خوای چرا خودت و وبلاگت رو درست معرفی نمی کنی؟؟

می ترسی؟؟

کی هستی؟؟
اینم شد سایت که معلوم نیست مدیرش خورزو خان است یا.....
باباجون اسمت رو بنویس، یه عکس مردونه بزن و بخش نظرات و تالار گفتگو بازکن تا سایت جون بگیره و مطالب بیاد.
  از یک طرف دوست دارِعمروان}}}

دوست عزیز
اولا این وبلاگ به نام من نیست که من خودمو معرفی کنم  وبلاگ به نام عمروانه و اونهم معرفی شده است.
ثانیا من دنبال نام و نشان و تبلیغ خودم نیستم که از خودم بگم.
ثالثا من از نظرات دوستان و مطالبشون کمک میکیرم اما این وبلاگ بدون کمک هم به معرفی عمروان-نه معرفی من- ادامه خواهد داد.
و در آخر اینکه این سایت نیست وبلاگی است به نام عمروان و هر که من را در معرفی عمروان کمک کند صاحب و مالک این وبلاگ است.
من هم نه ترسی دارم و نه بدنبال نامم. نام من در بی نامی است و این وبلاگ نام بزرگی دارد وبلاگ ما -نه من- به نام زیبای عمروان است اگر نمیشناسیش بگو تا برایت از عمروان بگویم .
از نفس گرم مردمش.از مراسمش. از ادبش. از بزرگانش. از رسومش و از هر آنچه میخواهی.
من عمروانم بزرگ و کهنسال به قدمت تاریخ.
                                           ارادتمند.یک عمروانی و مدیر فعلی وبلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد